Batuk Berkahak

Sebagai ibu bapa yang prihatin tentang kesihatan anak-anak, adalah menjadi kerunsingan sekiranya anak batuk berkahak dalam tempoh yang lama. Anak sukar bernafas dan berbunyi ketat di dada, batuk yang tidak sembuh walaupun telah mengambil ubat batuk seperti yang disarankan doktor tapi batuk berkahak masih lagi belum berkurangan malahan semakin menjadi-jadi sehingga tidur anak pun terganggu.


Kemampuan anak buang kahak sendiri

Anak yang berusia di bawah 2 tahun kebiasaannya tidak berupaya untuk mengeluarkan kahak dengan sendiri. Kahak yang terkumpul ini yang menyukarkan anak untuk bernafas. Rawatan yang bersesuaian adalah rawatan sedut kahak.


Ibubapa boleh melakuan rawatan sedut kahak 

Anda sebagai ibubapa boleh lakukan sendiri rawatan sedut kahak sendiri di rumah. Tapi mampukah anda melakukannya sendiri? Sebelum itu, ada patut tahu kemampuan anda dan apakah perasan anda dengan lendir hingus dan kahak?

GELI!?

Ya, memang geli sekiranya teknik sedut kahak anda tidak sesuai dan berbahaya kepada diri sendiri dan anak anda. Selain itu, anda juga berisiko mendapat jangkitan penyakit juga.


Rawatan Sedut Kahak Di Puchong

Evercare Physiotherapy adalah sebuah pusat fisioterapi di Puchong, Selangor menawarkan perkhidmatan untuk sedut kahak kanak-kanak. Ahli fisioterapi kami adalah terlatih dan berpengalaman untuk melakukan rawatan sedut kahak dengan kadar yang sangat berpatutan dan terendah di pasaran iaitu hanya RM40.00. Berita baiknya adalah ianya adalah satu pakej yang komprehensif termasuk pemeriksaan, consultation dan rawatan.

Apakah kebaikan membuat rawatan sedut kahak?


Apabila sesudah rawatan sedut kahak, pernafasan anak akan mula beransur pulih dari sebelumnya. Selain itu, paru-paru juga senang untuk berkembang dan rasa tidak ketat di dada.Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan rawatan sedut kahak yang ditawarkan, kami boleh dihubungi di talian:

No. Tel  : 013-4288 398
atau