Rawatan Fisioterapi Sakit Lutut


Adakah anda sampai hati dan tergamak sebagai anak melihat ibu ayah yang sudah lama menderita sakit lutut? Tidak teringinkah anda melihat mereka kembali pulih semula atau sekurang-kurangnya kesakitan yang dialami mereka berkurangan? 


Atau anda sendiri adalah pengidap sakit lutut ini sehingga nak melakukan aktiviti harian seperti berjalan atau berlari malahan nak bersolat pun terpaksa menggunakan kerusi kerana tidak mampu berdiri lama, tidak mahukah anda kembali pulih seperti mana sebelum anda menderita?

Physiotherapist berpengalaman kami boleh membantu anda dengan merangka program pemulihan yang berkesan dan bersesuaian dengan anda. Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan rawatan fisioterapi sakit lutut yang ditawarkan, kami boleh dihubungi di talian:

No. Tel  : 013-4288 398
atau

Evercare Physiotherapy menawarkan khidmat pakej rawatan dan pemulihan komprehensif dan eksklusif bagi anda yang mengalami sakit lutut. Pakej rawatan ini dirangka khas merangkumi pemeriksaan, konsultansi dan rawatan dalam satu kadar harga.


Kami juga menawarkan program dan rawatan pemulihan fisioterapi lain yang berkaitan dengan lutut seperti Fisioterapi Pemulihan ACL dan Total Knee Replacement (TKR). Selain itu, di Evercare Physiotherapy juga terdapat Rawatan untuk Sakit Leher dan Sakit bahu.