Adakah anda sedang mencari Pusat Fisioterapi yang mempunyai Physiotherapist wanita?


Berita baik. Anda mendapat jawapan kepada soalan anda di sini. Ahli fisioterapi di Evercare Physiotherapy terdiri daripada wanita yang mempunyai pengalaman klinikal lebih 10 tahun di sebuah hospital swasta terkemuka di Subang Jaya.

Apakah perkhidmatan rawatan fisioterapi yang ditawarkan

Pengalaman klinikal lebih 10 tahun ahli fisioterapi kami memberi kelebihan kepada kami untuk menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan rawatan fisioterapi dan program pemulihan fizikal pada kadar harga yang berpatutan. Antara kepakaran kami adalah yang melibatkan masalah kesihatan wanita seperti rawatan fisioterapi Symphysis Pubis Dysfunction (SPD), Rawatan Fisioterapi Lemah Kawalan Kencing atau Kencing Tiris dan juga rawatan untuk pre/post natal (program fisioterapi kehamilan).



Waktu Operasi Evercare Physiotherapy

Waktu operasi Evercare Physiotherapy adalah seperti berikut:
Isnin - Jumaat   : 9.00 am- 6.00 pm
         Sabtu            : 9.00 am - 1.00pm 
Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan rawatan fisioterapi dan program pemulihan yang ditawarkan, kami boleh dihubungi di talian:

No. Tel : 013-4288 398
atau


Rawatan fisioterapi dan program pemulihan berkaitan masalah kesihatan wanita yang ditawarkan di Evercare Physioterapi adalah seperti MASALAH LEMAH KAWALAN KENCING (URINARY INCONTINENCE) dan RAWATAN DAN PEMULIHAN SYMPHYSIS PUBIS DYSFUNCTION (SPD).