Pusat Fisioterapi Puchong

Evercare Physiotherapy adalah sebuah pusat fisioterapi di Puchong menawarkan program rawatan dan pemulihan terbaik untuk penduduk Puchong. Setiap pesakit di Evercare Physioteharpy akan menerima program rawatan dan pemulihan yang eksklusif dimana setiap pesakit akan dirawat oleh seorang physiotherapist (1 to 1 programme) yang membolehkan perkembangan positif pesakit dapat dipantau secara dekat untuk memastikan setiap ringgit yang dibelanjakan adalah berbaloi dan memberi kepuasan kepada pelanggan kami.

Misi dan visi

Evercare Physiotherapy adalah memberikan khidmat rawatan fisioterapi terbaik bagi setiap pesakit kami. Bagi mencapai misi ini. setiap physiotherapist kami mempunyai kelayakan akedemik minimum Ijazah Sarjana Muda Fisioterapi (Kepujian) daripada universti tempatan dan mempunyai pengalaman klinikal lebih 10 tahun. 

Kelebihan mempunyai physiotherapist yang berpengalaman klinikal yang luas ini membolehkan setiap pesakit kami menerima program rawatan terbaik yang direkabentuk mengikut kesesuaian keadaan fizikal pesakit berdasarkan manual teknik dan kaedah perubatan moden yang terkini.

Rawatan Fisioterapi pada kadar mampu milik

Kenapa nak bayar lebih sekiranya boleh dapat perkhidmatan dan kualiti rawatan fisioterapi dan program pemulihan yang sama? Pakej rawatan fisioterapi yang kami tawarkan adalah komprehensif merangkumi pemeriksaan, consultancy dan rawatan/pemulihan.

Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan rawatan fisioterapi dan program pemulihan yang Evercare Physiotherapy tawarkan seperti rawatan fisioterapi dan pemulihan untuk pesakit stroke, atau sakit tumit kaki kami boleh dihubungi di talian:

No. Tel : 013-4288 398 
atau 

Alamat kami: 

Evercare Physiotherapy 
G66, Alpha Arena, 
Lingkaran Putra Perdana 
Taman Putra Perdana 
47130 Puchong, Selangor


Atau lebih mudah, cari sahaja kami Evercare Physiotherapy di aplikasi WAZE. Mudah nak ke Evercare Physiotherapy kerana kami berdekatan dengan. 
  • 3km daripada Plaza Tol Putrajaya (ELITE highway)
  • 7km daripada Cyberjaya
  • 9km daripada Plaza Tol MEX Highway
  • 10km daripada Putrajaya
  • 11km daripada Pusat Bandar Puchong

Evercare Physiotherapy